Zamknij

Inspektor nadzoru ds. Elektrycznych (nabór Nr DNZ/21/2025) K/M

Nr oferty: StPr/25/06460Dodane przez: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - zapewnienie na zasadach określonych przez ZGN pełnej obsługi technicznej wykonawstwa robót objętych planem finansowym i rzeczowym inwestycji, związanych z zabezpieczeniem stanu technicznego zasobów mieszkaniowych i elementów infrastruktury otoczenia w zakresie: robót elektrycznych; - udział w komisjach wprowadzenia wykonawcy na roboty remontowo - budowlane oraz ich odbiór i sporządzanie w tym zakresie niezbędnej dokumentacji; - sporządzanie kosztorysów inwestorskich, specyfikacji wykonania i odbioru robót elektrycznych wraz z przedmiarem robót; - wykonywanie przeglądów stanu instalacji elektrycznych w budynkach zarządzanych przez ZGN, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; - kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń wykonanych robót i terminowe przekazywanie faktur za wykonane roboty do Działu Finansowo-Księgowego, po merytorycznej akceptacji bezpośredniego przełożonego; - sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów: ofertowych i powykonawczych oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji elektrycznych opracowanej przez jednostki projektowe; - współpraca z Zastępcą Dyrektora ds. Technicznych w zakresie prowadzenia bieżącej, półrocznej i rocznej sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót elektrycznych; - udział w komisjach technicznych i sporządzanie z ich ustaleń protokołów; - podejmowanie działań w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń; - terminowe rozpatrywanie i załatwianie pism z zakresu realizowanych zadań, przygotowanie odpowiedzi i przedkładanie ich do podpisu;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.07.2025
: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymagany
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie zajęć lekcyjnych z fizyki w liceum.
StPr/25/06527
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 520 PLN

- sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych, pracowni, sal dydaktycznych, ciągów komunikacyjnych, łazienek, wejścia do budynku; - pomoc w pracach w ogrodzie przylegającym do budynku; - zamykanie i otwieranie budynku; - wykonywanie prac i czynności doraźnych, wynikających z potrzeb i organizacji pracy w danym okresie roku szkolnego;
StPr/25/06512
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 690 PLN

1. Pozyskiwanie zleceń i kontraktów od obecnych klientów (zarówno polskich, jak i zagranicznych) w obszarze konstrukcji szklanych. 2. Przygotowywanie ofert w oparciu o odpowiednią dokumentację techniczną oraz z uwzględnieniem zasad prawa budowlanego i obowiązujących przepisów. 3. Przygotowywanie analiz i prezentacji. 4. Udział w spotkaniach z klientem. 5. Obsługa klientów w wyznaczonym regionie pełnienie roli doradcy w kwestiach technicznych. 6. Proaktywny udział w procesie ustalania warunków handlowych.
StPr/25/06513
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 8 300 PLN

1. Przeprowadzanie uczniów sygnalizujących zamiar przejścia przez jezdnię i zatrzymanie ruchu pojazdów przy bezwzględnym zastosowaniu znaku STOP. 2. Prawidłowe ocenianie sytuacji na przejściu dla pieszych. 3. Bezpieczne przeprowadzanie uczniów przez przejście dla pieszych na skrzyżowaniu ulic zgodnie z harmonogramem godzin lekcyjnych i przerw oraz ewentualnymi potrzebami zgłoszonymi przez nauczycieli.
StPr/25/06515
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 920 PLN

Pełnienie obowiązkó koordynatora terenowego współpracującego z osobami starszymi.
StPr/25/06518
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- sprawowanie stałego nadzoru nad jakością artykułów spożywczych przyjmowanych od dostawców; - sprawdzanie stanu opakowań i prawidłowości oznakowania; - udział w sporządzaniu protokołu przyjęcia/odbioru jakościowego;
StPr/25/06520
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 600 PLN

- znajomość aktualnych potrzeb warsztatu w zakresie technicznych środków materiałowych oraz wyposażenia warsztatu; - umiejętność przeprowadzania rozeznania rynku w zakresie pozyskiwania asortymentu w ramach zakupu; - sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - rozliczanie podpisanych umów prowadzenie rozliczeń oraz budżetu sekcji;
StPr/25/06522
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- opracowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi na zakup środków materiałowych i usług; - opracowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w zakresie zadań zleconych; - wykonywanie dokumentów i wprowadzania danych w ZWSI RON; - rozliczanie przydzielonych środków finansowych w ramach planu rzeczowo finansowego i planu zakupów; - przestrzeganie dyscypliny formalnej, merytorycznej, ekonomicznej i organizacyjnej w podejmowanych działaniach służbowych; - współudział w monitorowaniu realizacji wskazanych umów w ramach dostaw i usług; - realizacja powierzonych zadań zgodną z kryteriami oceny oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych uprawnień;
StPr/25/06523
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 100 PLN

- obsługa klientów; - wykładanie towarów na lady chłodnicze; - krojenie i pakowanie mięsa, wędlin i serów; - drobne prace porządkowe.
StPr/25/06510
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

1) Wykonywanie obowiązków pracownika socjalnego, określonych w ustawie o pomocy społecznej; 2) Wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Ośrodka jako wspólnych zadań pracowników; 3) Rozpoznanie i sporządzanie bilansu potrzeb w zakresie pomocy społecznej w rejonie działania (analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz możliwości ich zaspokajania); 4) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji klientów (przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych) w oparciu o obowiązujące przepisy stanowiące podstawę do wydania rozstrzygnięcia; 5) Realizowanie pomocy w zakresie krótkoterminowej pracy socjalnej (praca socjalna rozumiana jako działalność mająca na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie poprzez pełnienie odpowiednich ról społecznych; 6) Podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia się osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem; 7) Przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń pomocy społecznej przewidzianych ustawą; 8) Prowadzenie spraw udzielania schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym; 9) Prowadzenie spraw przyznawania zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego; 10) Prowadzenie spraw składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem; 11) Współudział w opracowywaniu projektów i realizacji zadań wynikających ze strategii rozwiązywania problemów społecznych w zakresie pomocy społecznej obejmujących zakres realizowanych zadań oraz zakres zadań Działu; 12) Współudział w realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych; 13) Prowadzenie spraw opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (w przypadku prawa beneficjenta do świadczenia pomocy społecznej w formie zasiłku stałego nie podlegającego obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego przez pracownika w terminie 5 dni od daty ustalenia prawa do ww. świadczenia); 14) Prowadzenie spraw w zakresie potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej świadczeniobiorców, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; 15) Prowadzenie spraw dożywania dzieci; 16) Współudział w realizacji gminnego systemu profilaktyki i opieki nad dzieckiem i rodziną; 17) Prowadzenie spraw pomocy osobom mającym trudności w przystosowaniu się do życia po zwolnieniu z zakładu karnego; 18) Wspomaganie osób i rodzin wymagających pomocy w osiąganiu możliwie pełnej aktywności społecznej i wspieranie ich w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych; 19) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową; 20) Współuczestniczenie we wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia; 21) Zapobieganie procesowi wykluczenia społecznego osób i rodzin, a także przeciwdziałanie patologicznym zjawiskom w środowisku lokalnym; 22) Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy; 23) Zapewnienie wykonania decyzji w sprawach świadczeń z pomocy społecznej udzielanych w naturze oraz nadzorowanie wykonania umów zawartych w powyższym zakresie w przypadku zlecenia wykonania tych zadań podmiotom zewnętrznym; 24) Właściwa obsługa beneficjentów Ośrodka; 25) Przygotowanie merytorycznych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zaleceniami bezpośredniego przełożonego; 26) Prowadzenie postępowania administracyjnego (na wniosek lub z urzędu) w zakresie wykonywania zadań z pomocy społecznej, w tym: a) przeprowadzanie wywiadów środowiskowych (rodzinnych) na potrzeby pomocy społecznej i innych instytucji administracji publicznej oraz organizacji i instytucji niepublicznych realizujących zadania pomocy społecznej, b) zawieranie kontraktów socjalnych w celu określenia sposobu współdziałania osoby lub rodziny w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, c) wypełnianie formularza Niebieska Karta jako załącznika do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 r. w sprawie procedury "Niebieskie Karty" oraz wzorów formularzy "Niebieska Karta", d) przygotowywanie opinii i projektów rozstrzygnięć w zakresie świadczeń pomocy społecznej, ich rodzaju i zakresu, oraz realizacji planów pomocy w zakresie prowadzonych spraw, e) terminowe przekazywanie do akceptacji akt prowadzonych spraw po zakończeniu postępowania wyjaśniającego w sprawach świadczeń pomocy społecznej i ustaleniu planu pomocy, f) prowadzenie okresowej.
StPr/25/06468
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 5 910 PLN