- obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy;
- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;
- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;
- prowadzenie spraw wykupu lokali;
- dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych;
- rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/;
- zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem;
- egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;
- przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;
- współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;
- współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;
- terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów;
- aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;
- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu;
StPr/25/06367
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN