Zamknij
- prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, - planowanie i realizacja procesu edukacyjno-wychowawczego oraz wspierania wszechstronnego rozwoju dziecka, - przygotowywanie materiałów edukacyjnych, sprawdzianów, zabaw oraz dbanie o bezpieczeństwo uczniów.
StPr/25/06358
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 410 PLN

- obsługa formalna i merytoryczna postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - udzielanie informacji i wyjaśnień komórkom organizacyjnym dot. właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie zamówień publicznych, - analiza i weryfikacja dokumentów przetargowych przygotowywanych przez komórki merytoryczne, - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, - rejestrowanie oraz archiwizowanie dokumentów przetargowych, - publikowanie ogłoszeń zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, - udział w pracach komisji przetargowych; pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej.
StPr/25/06360
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

- koordynowanie zespołem pracowników, - zamawianie środków ,czystości, - kontrola podległych obiektów, - rekrutacje pracowników i szkolenie.
StPr/25/06365
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 3 800 PLN

Prowadzenie lekcji z matematyki z uczniami LO.
StPr/25/06366
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 092 PLN

- obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy; - uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych; - prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych; - prowadzenie spraw wykupu lokali; - dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości; - przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku; - współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami; - współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających; - terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ; - dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu;
StPr/25/06367
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie z kontami księgi głównej; Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań budżetowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Współpraca z podmiotami zewnętrznymi; Analiza kont rozrachunkowych ( należności i zobowiązania).
StPr/25/06357
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

- pozyskiwanie klientów, - ofertowanie, - negocjowanie z dostawcami, - prowadzenie dokumentacji.
StPr/25/06335
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- prowadzenie sprawozdawczości pionu technicznego; - zamykanie zadań remontowych w programie SZTON w momencie fakturowania; - zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej; - rozliczanie wadiów i zabezpieczeń umów; - przygotowywanie danych do referencji dla wykonawców oraz Budżetu Partycypacyjnego; - nadzór nad umowami konserwacyjnymi pod względem przyznanego limitu środków finansowych na czas trwania umów; - prowadzenie archiwum DOM Wiśniowa i ewidencja dokumentacji technicznej; - wprowadzanie przeglądów technicznych do systemu SEIZBIL i SZTON; - sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków na opłaty nieujęte w planie gospodarczym; - udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz pisma, prowadzenie spraw ubezpieczeń i odszkodowań; - przygotowanie materiałów przetargowych do Działu Zamówień Publicznych; - prowadzenie rejestru postępowań przetargowych; - prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przebudowami w lokalach; - prowadzenie spraw dotyczących obciążeń najemców/użytkowników; - uczestnictwo w komisyjnych przeglądach lokali; - sporządzanie dokumentacji dotyczącej przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy;
StPr/25/06337
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Zadania proste i powtarzalne: 1. Pomoc przy składaniu mebli i urządzeń (np. lodówki, zlewy) do przyczep; 2. Wkręcanie, skręcanie, montowanie - wszystko według prostych instrukcji; 3. Sprawdzanie, czy wszystko działa (np. światła, zasilanie); 4. Drobne prace wykończeniowe wewnątrz przyczepy (np. przyklejenie uszczelek, docięcie elementów). Doświadczenie nie jest wymagane - pracodawca oferuje przyuczenie.
StPr/25/06340
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- mycie przeszkleń, sprzątanie ręczne i maszynowe
StPr/25/06341
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN