Zamknij

Administrator nieruchomości wspólnot mieszkaniowych K/M

Nr oferty: StPr/25/07948Dodane przez: ALINA GOSZCZYŃSKA-MALESA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ADMINISTRACYJNE "MARIKS"

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Chmielna 100, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: 1. Codzienne czytanie e mail ze skrzynki działu technicznego i w ślad za tym udzielanie na bieżąco odpowiedzi wg posiadanej wiedzy i kompetencji w sprawie lub przekazanie do osoby w ramach biura z informacją "przekazanie sprawy". 2. Przyjmowanie zgłoszeń technicznych i ich załatwienie wg kompetencji i w terminie. 3. Wystawienie zleceń na czynności techniczne wskazane przez administratora lub członka Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej. 4. Uczestnictwo z administratorem w komisjach - w zależności od uzasadnionych potrzeb. 5. Prowadzenie rejestru zdarzeń pod adresami budynków . 6. Prowadzenie Rejestru Zasobów Nieruchomości Administrowanych przez PUA Mariks. 7. Prowadzenie rejestru umów remontowych, przechowywanie umów. 8. Opisywanie faktur remontowych pod względem merytorycznym. 9. Uzgodnienia z księgowością odnośnie uwolnienia kaucji gwarancyjnej. 10. Uczestnictwo w procedurze wprowadzenia na budowę i odbiorze prac wraz z inspektorem nadzoru i wykonawcą. 11. Współpraca z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych oraz innymi przedstawicielami firm współpracujących. 12. Pozyskiwanie z rynku firm branżowych do zapytań ofertowych pod konkretne zakresy prac. 13. Informowanie Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych o zebranych ofertach wg. zapytań ofertowych i uczestnictwo w otwarciu ofert oraz sporządzenie protokołu z wyboru oferenta. 14. Przekazanie kompletu dokumentów do osoby uprawnionej i wybranej przez Zarząd Wspólnoty do dalszego procedowania. 15. Współpraca z pracownikami PUA Mariks 16. Dopilnowanie wykonania w terminie wszelkich obowiązujących przeglądów uwarunkowanych wyposażeniem technicznym budynku, na podstawie art.62 Ustawy Prawo Budowlane i wpis tych przeglądów do Księgi Obiektu Budowlanego. 17. W przypadkach stwierdzonych zagrożeń budowlanych, instalacyjnych - natychmiastowe powiadomienie właściciela firmy PUA Mariks celem podjęcia decyzji w sprawie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ALINA GOSZCZYŃSKA-MALESA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ADMINISTRACYJNE "MARIKS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 100, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 60274081
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- przygotowywanie i realizacja wystaw; - opracowywanie zbiorów; - przygotowanie katalogów i innych publikacji muzealnych; - wsparcie merytoryczne działalności popularyzatorskiej i edukacyjnej w zakresie zbiorów i wystaw; - działalność naukowa w ramach specjalizacji, m.in. udział w konferencjach, przygotowywanie wykładów, odczytów i referatów;
StPr/25/07953
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

- prace porządkowe na terenie zakładu pracy (pomieszczenia produkcyjne, magazynowe, parkingi itd.); - bieżący wywóz z placu odpadów poprodukcyjnych do strefy belowania i składowania odpadów; - obsługa belownicy i ręcznego wózka paletowego; - załadunek odpadów poprodukcyjnych do odpowiednich kontenerów i samochodów odbiorców;
StPr/25/07954
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

1. Dokonywanie napraw i konserwacji sprzętów, zabawek, urządzeń. 2. Dokonywanie drobnych remontów, napraw i malowania przedszkola oraz 3. Obchód wieczorny całego budynku: zamykanie drzwi, okien. 4. Obowiązki sezonowe, związane z porą roku, czyli: zamiatanie, podlewanie, koszenie trawy, przycinanie krzewów i gałęzi, odśnieżanie, posypywanie piaskiem (zależnie od potrzeb) terenu wokół budynku i chodnika za ogrodzeniem. 5. Sprawowanie opieki nad obiektem i mieniem, 6. Dbanie o estetykę i stan techniczny obiektu, 7. Wykonywanie prac konserwatorsko-porządkowych, dbanie o powierzony sprzęt 8. Prace zgodnie z zakresem obowiązków dozorcy.
StPr/25/07942
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 2 350 PLN

- prowadzenie sprzedaży wyrobów wyprodukowanych przez Spółkę w Sklepie Firmowym w Warszawie;
StPr/25/07943
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

- prowadzenie teczek akt osobowych, - przeszeregowanie pracowników, - sprawy pracownicze.
StPr/25/07944
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 950 PLN

Międzynarodowa szkoła na warszawskim Mokotowie poszukuje psychologa szkolnego.
StPr/25/07945
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

- planowanie i organizacja pracy Działu poprzez określanie celów zgodnych ze strategią ABM, tworzenie planów pracy i harmonogramów działań, zapewnianie optymalnego przydzielania zadań zespołowi; - zarządzanie zespołem poprzez uczestniczenie w procesie rekrutacji, wdrażanie i rozwój pracowników, monitorowanie wyników pracy, ocenę efektywności zespołu, motywowanie i budowanie zaangażowania, rozwiązywanie konfliktów i wspieranie dobrej atmosfery pracy; - nadzór i kontrola pracy zespołu poprzez monitorowanie postępów realizacji zadań, analizę wyników i raportowanie do wyższej kadry kierowniczej, kontrola zgodności działań z procedurami i regulacjami prawnymi; - analiza trendów i wdrażanie nowych rozwiązań w Dziale; - merytoryczno-operacyjny nadzór nad pracownikami w prowadzonych projektach, w tym analiza i opracowanie możliwych ścieżek procedowania projektów, identyfikacja i dążenie do minimalizacji czynników ryzyka oraz terminowość realizowanych przez pracowników analiz raportów sprawozdawczych i sprawozdań budżetowych; - wczesna, poprawna i precyzyjna identyfikacja problemów i zagrożeń występujących na poszczególnych etapach realizacji projektu z punktu widzenia różnych interesariuszy (zwłaszcza ABM jako depozytariusza środków publicznych) oraz odpowiednie zarzadzanie tymi ryzykami; - samodzielne formułowanie opinii merytorycznych; - współpraca z instytucjami sprawującymi nadzór nad realizacją projektów w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu (np. MZ, KAS, UOKiK-Shrimp, OPI);
StPr/25/07946
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 14 500 PLN

Prowadzenie zajęć z IT w języku angielskim i polskim z zastosowaniem innowacyjnych metod pracy.
StPr/25/07947
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 130,00 PLN /godz.

1. Codzienne czytanie e mail ze skrzynki działu technicznego i w ślad za tym udzielanie na bieżąco odpowiedzi wg posiadanej wiedzy i kompetencji w sprawie lub przekazanie do osoby w ramach biura z informacją "przekazanie sprawy". 2. Przyjmowanie zgłoszeń technicznych i ich załatwienie wg kompetencji i w terminie. 3. Wystawienie zleceń na czynności techniczne wskazane przez administratora lub członka Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej. 4. Uczestnictwo z administratorem w komisjach - w zależności od uzasadnionych potrzeb. 5. Prowadzenie rejestru zdarzeń pod adresami budynków . 6. Prowadzenie Rejestru Zasobów Nieruchomości Administrowanych przez PUA Mariks. 7. Prowadzenie rejestru umów remontowych, przechowywanie umów. 8. Opisywanie faktur remontowych pod względem merytorycznym. 9. Uzgodnienia z księgowością odnośnie uwolnienia kaucji gwarancyjnej. 10. Uczestnictwo w procedurze wprowadzenia na budowę i odbiorze prac wraz z inspektorem nadzoru i wykonawcą. 11. Współpraca z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych oraz innymi przedstawicielami firm współpracujących. 12. Pozyskiwanie z rynku firm branżowych do zapytań ofertowych pod konkretne zakresy prac. 13. Informowanie Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych o zebranych ofertach wg. zapytań ofertowych i uczestnictwo w otwarciu ofert oraz sporządzenie protokołu z wyboru oferenta. 14. Przekazanie kompletu dokumentów do osoby uprawnionej i wybranej przez Zarząd Wspólnoty do dalszego procedowania. 15. Współpraca z pracownikami PUA Mariks 16. Dopilnowanie wykonania w terminie wszelkich obowiązujących przeglądów uwarunkowanych wyposażeniem technicznym budynku, na podstawie art.62 Ustawy Prawo Budowlane i wpis tych przeglądów do Księgi Obiektu Budowlanego. 17. W przypadkach stwierdzonych zagrożeń budowlanych, instalacyjnych - natychmiastowe powiadomienie właściciela firmy PUA Mariks celem podjęcia decyzji w sprawie.
StPr/25/07948
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN

1. koordynowanie przygotowań dokumentacji naborów projektów niekomercyjnych oraz procesu jej opiniowania z pozostałymi komórkami organizacyjnymi ABM w tym dostosowanie zapisów regulaminowych do wymogów biznesowych, potrzeb środowiska i aktualnych regulacji prawnych; 2. koordynowanie prac nad ogłoszeniem konkursu, oceną projektów oraz bieżącą obsługą naborów na dofinansowanie projektów niekomercyjnych, W szczególności: - udzielanie odpowiedzi na złożone zapytania dotyczące zasad konkursów i naborów organizowanych przez Wydział oraz sposobu ich przeprowadzenia i zapewnianie ich poprawności merytorycznej, - zapewnianie realizacji przebiegu naboru zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji konkursowej, - koordynowanie współpracy z ekspertami wpisanymi do bazy Agencji w zakresie doboru ekspertów, opracowanie list rankingowych, rozpatrywanie środków odwoławczych od wyników naborów projektów niekomercyjnych, poprzez samodzielne opracowanie projektu odpowiedzi naprotesty; 3. przygotowywanie protokołów z naborów projektów niekomercyjnych; 4. uczestniczenie w działaniach promocyjnych Agencji, w tym reprezentowanie Agencji na zewnątrz poprzez Webinaria dotyczące naborów; 5. rozpatrywanie wniosków o wpis do bazy ekspertów oraz zawieranie umów z ekspertami zewnętrznymi na potrzeby wszystkich naborów organizowanych przez Agencję; 6. przygotowywanie zleceń płatności dla ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków złożonych w konkursach niekomercyjnych; 7. określanie środków finansowych niezbędnych do zabezpieczenia wynagrodzeń ekspertów zaangażowanych w ocenę projektów niekomercyjnych oraz sprawozdaje ich stopień wykorzystania w roku budżetowym;
StPr/25/07949
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 9 000 PLN